Sons of The Forest oyununda karşılaşılacak hile kodları aracılığıyla 2024 yılında ve şuandan itibaren tüm bu kodlara erişebilirsiniz. Dünyanın en çok sevilen ve şuanda popüler oyunlarının başında yer alan Sons of The Forest ile ilgili çeşitli hile içerikli kodlar merak edilmektedir. Oyun ne kadar sevilse de sadece zorluk seviyeleri insanların oyundan bazen zevk almamasına neden olabilmektedir.
Sizler için aşağıda paylaştığımız kodlardan yararlanarak oyundan alacağınız zevkleri farklı noktalara taşıyabilirsiniz. Sons of The Forest oyuncularının ihtiyaç duyabilecekleri tüm hile kodları sizlerle paylaşıldı. Bu kodlar kesinlikle illegal bir hile içermemektedir. Sadece oyunun oyunculara diledikleri zaman kullanmalarına imkan verdiği hilelerden oluşmaktadır. Konsola yazarak kullanabileceğiniz bu kodlar yenilendikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.
Sons of The Forest, popüler bir video oyunu olarak 2024 yılında da büyük ilgi görmekte ve oyuncular tarafından heyecanla beklenmektedir. Oyunun zorluk seviyeleri bazen bazı oyuncuların oyundan tam anlamıyla zevk almasını engelleyebilir. Bu nedenle, hile kodları oyunculara farklı deneyimler sunarak oyun keyfini artırmak için kullanılabilmektedir.
Sons of The Forest oyununda kullanılabilecek çeşitli hile kodları, oyuncuların oyun deneyimini değiştirmelerine olanak sağlamaktadır. Bu hile kodlarının amacı, oyuncuların istedikleri zamanlarda belirli avantajlara sahip olmalarını sağlamaktır. Önemli bir not olarak belirtmek gerekir ki, bu hile kodları yasal ve oyun tarafından desteklenen kodlardır ve oyuncuların keyif alması için tasarlanmışlardır.
Bu hile kodları, oyuncuların Sons of The Forest oyununda daha rahat ve keyifli bir deneyim yaşamalarını sağlar. Ancak, her oyuncunun tercihine bağlı olarak bu kodları kullanıp kullanmamak tamamen kendilerine bağlıdır. Sons of The Forest Hile Kodları: 2024 ile ilgili benzeri sorulara da cevap verebilirim. Ancak, oyunun resmi web sitesi veya forumları gibi güncel kaynaklar kullanılarak en son bilgilere erişmek her zaman daha doğru olacaktır.
KODLAR |
---|
addallbookpages |
addallitems |
addallstoryitems |
addcharacter |
additem |
additemswithtag |
addmemory |
addprefab |
addvirginia |
aiangerlevel |
aianimspeed |
aiarmorlevel |
aiarmortier |
aidisable |
aidodgetest |
aidummy |
aiforcestrafe |
aighostplayer |
aigodmode |
aijumpdebug |
aiknockdowndisable |
aimemoryadjust |
aipause |
aipoolstats |
airadar |
airnworldevent |
aishowanims |
aishowdebug |
aishowdebugcamera |
aishoweventmemory |
aishowhealth |
aishownavgraph |
aishowpaths |
aishowplayerinfluences |
aishowstats |
aishowsurvivalstats |
aishowthoughts |
aistatadjust |
aistructurelog |
aitestsleeo |
aithought |
aithoughtnocooldown |
aivailstats |
aiverboselog |
aivillageclosest |
aiworldeventstats |
aiworldstats |
aizonestats |
allowasync |
ammohack |
animallimitmult |
animalsenabled |
animstatesgui |
anisoenabled |
anisominmax |
applydefaultmaterials |
areashadow |
astar |
audio2dtest |
audiodebug |
audiodebugstates |
audiodescription |
audioparameter |
audioplayevent |
billboardenabled |
billboardignorechanges |
blockplayerfinaldeath |
breakobjects |
buffstats |
buildermode |
buildhack |
cameradlss |
camerafov |
capsulemode |
cavelight |
characterlods |
checkattechedentities |
checkexitmenu |
checkfrozenentities |
clear |
clearallsettings |
clearaudioparameters |
clearbushradius |
clearmidactionflag |
cloudenable |
cloudfactor |
cloudshadowsenable |
combatteststart |
count |
countgowithlayer |
countlinkedstructures |
counttag |
createlight |
creepyvillage |
crouchtoggle |
damgedebug |
damagefreeformstructure |
deathcount |
debugplayerhitlog |
debugplayermelee |
demomode |
destroy |
destroyfreeformstructure |
destroyragdoll |
destroywildcard |
diagrenderers |
diggingclear |
disablecomponent |
disablegameobjecttester |
disablego |
disablegowildcard |
disablescene |
disconnectplayer |
disconnectplayers |
dismemberradius |
dumplobbyinfo |
duplicateobject |
dynamicresolutioncycletest |
dynamicresolutionoverride |
dynamicresolutiontarget |
enablecheats |
enablecollisionbasedkillbox |
enablecomponent |
enablego |
enablescene |
enablestructureghosts |
energyhack |
exportlinkedstructurestojson |
exposuresetspeed |
filteraudio |
findobjectswithshader |
firstlookforce |
follow |
followstop |
footstepdebug |
forcecloud |
forcecloudprofile |
forceplayerexpression |
forcerain |
forceremovetrees |
freecamera |
gainstrength |
gameoverdelaytime |
gamepaddeadzone |
gamepadxsensitivity |
gamepadysensitivity |
gccollect |
getgamemode |
getlayerculldistance |
godmode |
goto |
gotocoords |
gotoforce |
gototag |
gotozone |
grabsgeneratebuilt |
gravity |
greebledrockscollision |
heallocalplayer |
help |
hideworldposfor |
hitlocalplayer |
igniteradius |
importlinkedstructuresfromfile |
inspectgo |
instantbookbuild |
instantrespawnhere |
invertlook |
invisible |
joinsteamlobby |
jumptimeofday |
kickplayers |
killlocalplayer |
killradius |
knockdownlocalplayer |
lightninghittreechance |
lightninghittreemustbeinfrontplayer |
lightninginterval |
listachievements |
listactiveentities |
listdeathmarkers |
listgowithlayer |
listitems |
listitemswithtags |
listobjects |
loaddebugconsolemod |
loadmacros |
loadplayer |
loadscene |
loadscenesingle |
locktimeofday |
loddebugmaterials |
loddebugranges |
lodforce2ddistance |
lodforce3ddistance |
logging |
loghack |
logshowerrors |
logshowinfo |
logshownone |
logshowwarnings |
logtextures |
logvirtual |
mipmapstreamingbudget |
mipmapstreamingdiscard |
mousexsensitivity |
mouseysensitivity |
navgraphforceupdate |
netanimator |
netskinnedbones |
netspawnplayer |
openmacrosfolder |
outputsnappointstofile |
physicsupdatetime |
playcutscene |
playdeathcutscene |
playdeathmarker |
playdeathmarker |
playeranimparams |
playerdebugcamera |
playerinterruptedkeys |
playernetanimator |
playervisibility |
playgameover |
postprocessingcomponent |
profilersample |
profilersnapshot |
qualitytexture |
radiodebug |
refillcontainers |
refreshentities |
regenhealth |
removeallitems |
removeallstoryitems |
removedead |
removeitem |
removeliving |
removeshader |
renderspheres |
replaceshader |
reporterrorsnow |
reportlogsnow |
reportwarningsnow |
resetachievement |
resetallachievements |
resetinputaes |
resetsettings |
revivelocalplayer |
robbycarry |
robbyincutscenes |
rumbletest |
save |
saveplayer |
season |
sendmessageto |
setcurrentday |
setdifficultymode |
setexitedendgame |
setgamemode |
setgamesetupsetting |
setgametimespeed |
setinventorypercent |
setlayerculldistance |
setlookrotation |
setopeningcrash |
setplayerrace |
setproperty |
setsetting |
setspeakermode |
setstat |
setstrengthlevel |
settimeofday |
setwindintensity |
setworldobjectstaterange |
showactivelights |
showbutterflyinfo |
showcollisionobjectnames |
showdebugzones |
showfps |
showhud |
showinworldui |
showmeshmaterialnames |
showmeshobjectnames |
showmeshtrianglecounts |
showobjectlocation |
showprojectiletraits |
showstimuli |
showtriggercollision |
showui |
showworldobjects |
showworldposfor |
slapchap |
spawnedobjectstats |
spawnfallingtree |
spawnitem |
spawnpickup |
spawnrenderspheres |
spawnworldobject |
speedyrun |
sprinttoggle |
superjump |
survival |
targetframerate |
terrainparallax |
terrainpixelerror |
terrainrender |
terrainrendersimple |
terraintess |
terraintessdist |
testeventmask |
testingsamplefps |
timeofdayconnectiondebug |
timeofdaydebug |
timescale |
togglebeamdebug |
togglefiredebug |
togglefpsdisplay |
togglego |
togglegrabberdebug |
togglegrabsfacedebug |
toggleocclusionculling |
toggleoverlay |
toggleplayerstats |
togglestructureresistancedebug |
togglesuperstructureroomsvisualdebug |
togglevsync |
toggleworkscheduler |
trailer3 |
treecutsimulatebolt |
treefallcontactinfo |
treeocclusionbonus |
treeradius |
tresscutall |
unloadscene |
unloadunusedassets |
unlockseason |
userigidbodyrotation |
veganmode |
virginiagiveitem |
virginiagiveplayer |
virginiaincutscenes |
virginiasentiment |
virginiavisit |
vitalsshowdebug |
vrfps |
workscheduler |
worldgroupid |
worldobectdisableall |
worldobjectenableall |
wsscaling |
“Yukarıda bulunan [1], [2] ve [3] yazılarını kaynak olarak yeniden detaylandırıp 450 kelime bir yazı yaz. Kaynak aldığın [1] [2] [3] yazılarını özgünleştirip konuyu daha kapsamlı ve detaylı bir hale getir.
*Kaynak yazılarından yararlanarak “Sons of The Forest Hile Kodları: 2024” sorusunu cevapla ve benzeri farklı soruları da cevapla.
*Cevap olarak yazı hariç konudan alakasız cevap yazma.
*Verilen Kaynağı Ana Konu Olarak Gör.”